maandag 23 augustus 2010

23 augustus 2010.

Nu de vakantie weer over is wordt het tijd om de nieuwe media met volle kracht te enteren. Ik zit nu al een aantal weken mijn research te doen op Facebook, Twitter en dergelijke maar helaas, kan er nog geen chocola van maken. Hoe al mijn heerlijke wijn in kleine stukjes te knippen? Om te beginnen post ik maar 'ns een hartverwarmende reactie van zomaar iemand die Eef (vrouw Vleck) en ik tegen kwamen op vakantie en die we een flesje 'vin naturel' cadeau gaven. Hier komt het mailtje:

Last night, Colette and I drank the bottle of wine you so kindly and generously parted with the other day. We were most positively impressed!!! In all honesty, I've always been more partial to thick and heavy wines (Bordeaux, Rioja etc) and so has Colette. However, the texture of the wine and the subtle taste which our glasses gradually exuded provided us with a very pleasant dinner experience, this impression was strongly reinforced when later compared with one of our regular Bordeaux. You may well have converted to die-hard heavy wine drinkers! Thank you so much for introducing us to the concept of Vins Naturels, we will definitely take it up and try and get hold of some bottles here and there.


Alas, weer iemand bekeerd?

Binnenkort de eerste blog vanuit Frankrijk, alwaar we Raimond van de hammen en de worsten gaan bezoeken die zijn eigenste 'epicerie/bar à vin heeft geopend in Roquebrun.